Το περιβάλλον είναι πολύ όμορφο και ο χώρος πεντακάθαρος!!Δεν υπήρξε καμία αναμονή.Ολα ήταν στην ώρα τους.Η Στέλλα ήταν πολύ ευγενική και φιλική και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ!Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη, σίγουρα θα το ξανα επισκεφτω!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ELISA•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερά ευγενική και επαγγελματική εξυπηρέτηση από όλο το προσωπικό.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατσέα Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα απόλυτα ευχαριστημενη από την υπηρεσία που επέλεξα ! ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμα μια φορά όλα ήταν υπέροχα!! Τέλεια εξυπηρέτηση και τα κορίτσια σούπερ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel