Η κοπέλα πολύ καλή και προσεκτική, το περιβάλλον υπέροχο και πολύ καθαρό
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Εύη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κοριτσια πολυ ευχαριστα οση ωρα διηρκησε η περιποιηση. Η Σταματια έδωσε εμφαση στις λεπτομερειες και βοηθητικη στις αποριες που ειχα. Το αποτελεσμα λαμπερο και ομοιομορφο. Θα ξαναπηγαινα σιγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΗΛΕΚΤΡΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη δουλειά , όμορφο περιβάλλον και οι κοπέλες είναι πάρα πολύ καλές
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κασσάνδρα Τουρούτογλου•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος πολύ καθαρός και όμορφος και τα κορίτσια όλα εξαιρετικά!!!