Έκανα ημιμονιμο μανικιούρ η κυρία που με εξυπηρέτησε ήταν ευγενική με προσοχή στη λεπτομέρεια Το κατάστημα είναι φωτεινό και καθαρό
Θα επανέλθω σε 15 μέρες για να μπορέσω να κρίνω σωστά τη δουλειά τους ως αναφορά τη διάρκεια
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Συλια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογα όπως κάθε φορά! τζελ και εβδομάδες δεν κουνιέται νύχι....
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΛΟΥΚΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος και προσεκτική δουλειά!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό, εξυπηρέτηση σωστή και το ημιμόνιμο προσεγμενο και κρατάει
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Παντελίδου•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό beauty salon!Ο χώρος είναι πάντα καθαρός και προσεγμένος,το προσωπικό πολύ ευγενικό και επαγγελματικό,και τα αποτελέσματα πάντα άψογα. Κάθε φορά φεύγω ενθουσιασμένη με τη δουλειά τους. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!