Πολύ καλό αποτέλεσμα.
Όμορφος χώρος και οι κοπέλες ευγενικές και ευχάριστες.
Αφαίρεση Κάλων
Δήμητρα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά: το προσωπικό, η εξυπηρέτηση, η καθαριότητα και η αισθητική του χώρου!
Πεντικιούρ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερή προτίμηση εδώ και χρόνια. Η Λίνα εξαιρετική!
Μανικιούρ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Always a joy 😃
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Marionn 5.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λίνα είναι πολύ συμπαθητική, επικοινωνιακή και ευγενής. Στη δουλειά της είναι επίσης πολύ καλή, πρόθυμη να απαντήσει σε ό,τι ερωτηθεί, να προτείνει στυλ και χρώμα, γρήγορη και προσεκτική. Φυσικά και την συστήνω!