Η Ελένη είναι σωστή επαγγελματίας, πάρα πολύ καλή στη δουλειά της
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φρέντζου Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
super
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές και περιποιητικές όλες οι τεχνίτριες 👌🏻
Πεντικιούρ
Sissy•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά! 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Δημαντώνη•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΘΑΝΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συνήθως επιλέγω να κάνω με την Ελένη που είναι ΘΕΑ σε όλα της. Αυτή την φορά έκανα με την Ελπίδα και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Τα κορίτσια είναι ευγενέστατα και ξέρουν πολύ καλά την δουλειά τους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Δημαντώνη•Μανικιούρ