Όπως πάντα τα καλύτερα! Εξαιρετικό περιβάλλον και επαγγελματισμός!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα τα καλύτερα! Ευγενία και επαγγελματισμός!
Μανικιούρ
Ioanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα τα καλύτερα! Ευγενία και επαγγελματισμός!
Πεντικιούρ
Ioanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Η Ρίνα πολύ καλή. Στα αρνητικά, επειδή έκλεισα από την πλατφόρμα δεν είχε συμπεριληφθεί στην τιμή η αφαίρεση υλικού από άλλο κατάστημα, η οποία κοστολογείται στα 5 ευρώ!! Θεωρώ ότι εφόσον χρεώνεται τόσο πολύ θα έπρεπε να είναι σαφές στον πελάτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρίνα Μουτσολάρι •Πεντικιούρ
Αννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπεροχα οπως παντα. Εξαιρετικη περιποιηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα Καλταμπάνη•