Πολύ κακό σχήμα , το υλικό στο νύχι δεν φαίνεται ποιοτικό και η υπηρεσία που πλήρωσα ενώ συμπεριλάμβανε περιποίηση 1 ώρας το ραντεβού μου έληξε στα 30 λεπτά για να εξυπηρετηθεί ο επόμενος πελάτης .
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
οκ
ΒΑΣΙΛΕΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα υλικά που χρησιμοποιουν δεν είναι καλα ποιοτικά. Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα παρόλο που πήγα και μου τα διόρθωσαν τη δεύτερη μέρα.
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα ραντεβού και δεν άνοιξε ποτέ. Δεν είχα ειδοποιηθεί καν. Αντί επαγγελματίας.
Ελ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον ήταν κακό και υπήρχε έλλειψη οργάνωσης. Εμφανείς είναι οι κακοτεχνίες στα νυχια μου.