Έκανα ημιμόνιμο με την Νάνσυ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη ωραίο κόψιμο στα νύχια και βάψιμο καθώς και η φτέρνα . Είχα κάνει όμως lash lift με κάποια από τις υπεύθυνες και δεν ήταν καθόλου καλό ήταν σαν να μην είχα κάνει ...
sasa•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όμορφο μαγαζί πολύ καλή εξυπηρέτηση και προσιτές τιμες
Anastasia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστη ατμόσφαιρα, συνέπεια άσο ραντεβού και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Θα ξαναπάω σίγουρα.