Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Έχω επισκεφθεί αρκετές φορές το blossom και ήμουνα απόλυτα ικανοποιημένη! Δεν ξέρω τι πήγε λάθος την τελευταία φορα! Από την 3η μέρα άρχισαν να χαλάνε, δηλαδή να φεύγουν! Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω ημιμονιμο χωρίς ενισχυμένη βάση! Θέλω να πιστεύω ότι έτυχε!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
ΞΕΝΙΑ•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλή !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Dimitra•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πηγαίνω κάθε φορά , είμαι πολύ ευχαριστημένη !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
Dimitra•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπραβο στη Σοφια πολυ καλη δουλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Stella Pasali•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήρεμος χώρος , εξαιρετική δουλειά και περιποίηση !!