Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κριστἐλα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Νάντια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τελεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ισμήνη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλο το προσωπικό είναι φιλικό, εξυπηρετικό και επαγγελματικό. Κάνουν πάντα εξαιρετική δουλειά, δεν έχω απογοητευτεί ποτέ. Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτό το κομμωτήριο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ •Πεντικιούρ
Molly•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση από την Ελένη. Φιλική και επαγγελματική συμπεριφορά. Ευχαριστώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κριστἐλα •Μανικιούρ
Eleni•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική όπως πάντα! Σωστή Φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια!