Εξαιρετική εξυπηρέτηση, η Δήμητρα ήταν ευχάριστη, με πολλές γνώσεις και έμεινα πολύ ευχαριστημένη απ'όλες τις απόψεις! Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ
Ελισάβετ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή δουλειά σε γενικές γραμμές, πολύ ευχάριστη η ιδιοκτήτρια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Μανικιούρ
LK•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κι ευγενικό προσωπικό.
Καθαρό περιβάλλον.
Έχω κάνει ημιμόνιμο μανικιούρ, πεντικιούρ και τεχνητά με Gel.
Άριστο αποτέλεσμα!!!
Συνιστώ ανεπιφύλακτα.