Τα κορίτσια είναι πολύ καλά στη δουλειά τους, θέλουν κάθε φορά να βγει ένα ωραίο αποτέλεσμα και να νιώσεις ότι απολαμβάνεις μια περιποίηση salon.
Εξυπηρετήθηκε από Hairstylist •Head Spa
Lyda•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, πολυ όμορφο παιδικό κουρεμα στο γιο μου που κατάφερε να διορθώσει και τις ατέλειες απο προηγούμενο κούρεμα.
Εξυπηρετήθηκε από Κουπέρ •Κούρεμα Αντρικό
Ανεζα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα σήμερα το απόγευμα για βαφή ρίζας και για άλλη μια φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, πολύ ευγενικά και δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα. Το αποτέλεσμα της βαφής ήταν ακριβώς όπως το ήθελα. Σε κάνουν να νιώθεις άνετα και σε περιποιούνται με προσοχή και επαγγελματισμό. Σίγουρα θα συνεχίσω να τις εμπιστεύομαι!