Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία, το χτένισμα του Γιώργου μου κράτησε και το λούσιμο ήταν μια εμπειρία από μόνο του. Μου άρεσαν πολύ και τα επαγγελματικά προϊόντα που μου έβαλε και οι προτάσεις του.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Πιάσιμο Μαλλιών
Ναταλια Κ.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλο το προσωπικό ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό! Η Κωνσταντίνα που με εξυπηρέτησε μου έκανε φοβερό χτένισμα!! Υπέροχη εμπειρία!
Πιάσιμο Μαλλιών
Σμαρήνη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλός κομμωτής ο Γιώργος κ όλες οι υπηρεσίες αξιοπρεπείς. Η υπάλληλος δίπλα στο κατάστημα με τα είδη κομμωτικής εξυπηρετικότατη και ευγενέστατη.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Γυναικείο κούρεμα και χτένισμα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά!
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Πιάσιμο Μαλλιών
Marina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα Botox μαλλιών, όταν ερωτήθηκα αν θέλω απλό φορμάρισμα ή χτένισμα απάντησα απλό φορμάρισμα. Χρεώθηκα επιπλέον 15€ χωρίς καμία ενημέρωση. Στο ταμείο μου είπαν «έτσι γίνεται». Καμία διαφάνεια στις χρεώσεις. Απαράδεκτη εμπειρία.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες