Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
974 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Όλα τέλεια
Εξαιρετική επιλογή
Εξαιρετική εμπειρία! Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, ευγενικές κοπέλες και άψογη δουλειά σε ημιμόνιμο μανικιούρ και πεντικιούρ. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα ξαναπάω!
Πηγαίνω αρκετά χρόνια, με εξυπηρετούν συνήθως η Χρύσα και η Σταυρούλα. Πολύ καλές στη δουλειά τους, υπέροχο αποτέλεσμα και πάντα ευγενικές. Να συμπληρώσω επίσης ότι πάντα προσπαθουν να εξυπηρετήσουν για τυχόν αλλαγή στο ραντεβού. Το συστήνω ανεπιφύλακτα !!!
Αρκετά καλό και καθαρό περιβάλλον. Έμεινα ευχαριστημένη με την υπηρεσία του μανικιούρ και οι τιμές πολύ καλές και σε σχέση με τα υπόλοιπα μαγαζιά της περιοχής
6
1
6
7
8
128
8