Το καταστημα πολυ καθαρο και τα κοριτσια παρα πολυ ευγενικά! Η Ξανθη εκανε καταπληκτική δουλεια και υπήρχε μεγαλη ποικιλία στα χρωματα για να διαλέξεις. Σίγουρα θα ξαναπάω
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή υπηρεσία!! Τα νύχια βγήκαν τέλεια!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιουρ περιλαμβάνει πλήρη περιποίηση
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βερα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που ζήτησα!
Extras Nail Salon
Μαριαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικό και φιλικό προσωπικό! Ευχαριστημένη με το αποτελεσμα