Η ατμόσφαιρα ήταν ζέστη, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πολύ φιλική και το υπόλοιπο προσωπικό ιδιαίτερα επικοινωνιακο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΙΚΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα φανταστικά και τέλεια !!! απλά λίγη ακόμα προσοχή στη τελική λεπτομέρεια και θα ήταν άψογα ... Ευχαριστώ ☺️😋 σίγουρα θα ξανά έρθω !!!
Συντήρηση Νυχιών
Ελενη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία πολύ ευγενική και γλυκιά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευγενία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η τεχνίτρια ήταν εξαιρετικά ευγενική, προσεκτική και με φοβερή λεπτομέρεια στη δουλειά της. Το πεντικιούρ μου έγινε με φροντίδα και προσοχή, και το ημιμόνιμο βγήκε τέλειο ομοιόμορφο, με καθαρές γραμμές και μεγάλη διάρκεια.
Σίγουρα θα ξαναπάω και το
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΕΛΑΜΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα δεύτερη φορά στο κατάστημα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τη συντήρηση gel. Θα ξαναπάω και το συνιστώ!