Τέλεια περιποίηση, ευχάριστο κλίμα και πολύ καλή εξυπηρέτηση
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φαιδρα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πεντικιούρ με ημιμόνιμο στο Beauty Gun και έμεινα ενθουσιασμένη! ✨ Ο χώρος είναι υπέροχος, πεντακάθαρος και με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα που σε κάνει να χαλαρώνεις από την πρώτη στιγμή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΕΛΑΜΗ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα ηταν μια χαρα.φιλικο περιβαλλον και πολυ καλη εξυπηρετηση
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
kalli•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι toppp, φουλ εξυπηρετικές, ευχάριστες και άρτιες σε αυτό που κάνουν!
Συντήρηση Νυχιών
Ελισάβετ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορη εξυπηρέτηση,ευγενικό προσωπικό ωστόσο μέτρια δουλειά