Το εσωτερικό είναι πανέμορφο, το προσωπικό είναι πολύ φιλικό και όλα τα κορίτσια προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά και επαγγελματικά! Μπράβο!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Елена•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό περιβάλλον και οι κοπέλες πολύ φιλικές και εξυπηρετικές.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Georgia •9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές υπηρεσίες, τα κορίτσια είναι όλα άψογα και κάνουν καταπληκτική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •Συντήρηση Νυχιών