Εξαιρετική δουλειά και άψογη εξυπηρέτηση! Καθαρός και όμορφος χώρος, επαγγελματισμός και τέλειο αποτέλεσμα στα νύχια. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Συντήρηση Νυχιών
Δεσποινα Σ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι τοπ, ότι κάνουν το κάνουν με μεράκι και το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Αυτό φαίνεται εξάλλου και από το πανέμορφο κατάστημα που έφτιαξαν ❤️
Συντήρηση Νυχιών
Ελισάβετ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Περίμενα κάτι καλύτερο για να δικαιολογούνται τα 20€ ενισχυμένο ημιμόνιμο. Αλλο σχήμα ζήτησα κι άλλο μου έκαναν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Nail Artist •Συντήρηση Νυχιών