Ηταν όλα τέλεια!! Άψογη εξυπηρέτηση!Όμορφο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μιχαηλινα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ανθη•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έμεινα ευχαριστημένη με το πεντικιούρ. Ένιωσα ότι η αισθητικός βιαζόταν και δεν μου έδωσε την κατάλληλη προσοχή. Δεν μου καθάρισε τα πόδια από το απολεπιστικο μέσα στο νερό αλλά ούτε στην πετσέτα έγινε επαρκώς. Το βάψιμο σε απλό μανό ήταν αρκετά κακό, καθώς δεν καθαρίστηκε η απ’έξω περιοχή δέρματος όπου ξέφευγε το χρώμα και φαινόταν η δεύτερη στρώση καθώς δεν είχε περαστεί καλά σε όλη την επιφάνεια του νυχιού κάνοντας εσοχές και διχρωμίες. Λυπάμαι πραγματικά δεν θα το προτιμήσω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Πεντικιούρ
Sofia•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμόνιμο με ενίσχυση τζελ. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Θα το ξανακάνω σίγουρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
irini•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παντα με διαθεση κ καλη στο αντικειμενο της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
AIKATERINI•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Amazing
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μιχαηλινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο