όλα άψογα, η Χριστίνα γλυκιά κ επαγγελματίας έκανε την εμπειρία μου πολυ καλη, ευγενικά όλα τα κορίτσια. παρότι έχασα το ραντεβού μου μου έκλεισαν γρήγορα καινουριο. ευχαριστώ πολυ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Christina •Πεντικιούρ
Mariellh•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όπως πάντα
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αλεξία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μπέτη είναι υπέροχη, όπως πάντα! Ευχαριστώ!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vivi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λόγω θέματος στα πόδια, με καθοδήγησε σωστά και το αποτέλεσμα όπως πάντα άψογο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Shorena •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Evangelia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια εξυπηρέτηση καθαριότητα περιβάλλον και η Μπέτι άψογη!Σίγουρα θα ξαναπάω!