Μέτριο αποτέλεσμα για ημιμόνιμο το οποίο έφυγε μέσα σε 1,5 βδομάδα και το μανικιουρ κ το πεντικιουρ. Το πεντικιουρ κάτω του μετρίου με ξεπέτα στις φτέρνες και τα πετσάκια. Υπηρεσία κάτω του μετρίου με τιμή δυσανάλογη.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Dorina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια όπως πάντα. Οι άνθρωποι είναι ολοι επαγγελματίες
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Σχιζα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Bella •Πεντικιούρ
Αννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα εξαιρετικά όπως πάντα! η καλύτερη επιλογή για την περιοχή
Γυναικείο Κούρεμα
Iro•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελειο το μαλλι! Οπως πάντα άλλωστε! Ευχαριστώ πολύ!