Η Ελένη έκανε για ακόμα μια φορά εξαιρετική δουλειά με το χτένισμα!
Εξυπηρετήθηκε από Μαίρη •Πιάσιμο Μαλλιών
Nicole•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, ακριβής τήρηση της ώρας και η Bella εξαιρετική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Bella •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια επαγγελματίες όπως πάντα. καθαρό περιβάλλον και αισθητική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Bella •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
αρετή•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δοκιμασα ημιμονιμο μανικιουρ και ξαναπηγα λογω του εξαιρετικου αποτελεσματος. Με εξυπηρετησε η Σοφια. Στην υποδοχη δεν ειναι το ιδιο επαγγελματικη η συμπεριφορα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο