Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Christina •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΜΑΝΤΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Όπως πάντα όλα υπέροχα ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Christina •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vivi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική εμπειρία!! Εμεινα πολύ ικανοποιημένη τόσο απο το μανικιουρ όσο και απο το κουρεμα και χτένισμα που μου έχουν κάνει τα κορίτσια!! ¨Ολες πολύ φιλικές και με διάθεση να σε ακουσουν! Πλέον είναι το κομμωτήριό μου!!!όπως και του 3χρονου γιού μου!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λορενα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τσομλεκτσόγλου Ελένη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστίνα ευγενέστατη και πολύ καλή στην δουλειά της. Οι τιμές του μαγαζιού αρκετά ψηλές, η αφαίρεση είναι στην υπηρεσία του μανικιούρ και δεν θα έπρεπε να χρεώνεται χωριστά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Christina •Μανικιούρ Ημιμόνιμο