Πάω χρόνια και τα κορίτσια είναι επαγγελματίες. Κάνουν υπέροχα μαλλιά και νύχια και γενικά είμαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Απλά πάντα έχουν καθυστερήσεις και γίνεται πολύ κουραστικό. Αν ήταν πιο οργανωμένοι θα ήταν 10/10.
Σχηματισμός ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα τέλειες ! Ευγενικές , καθαρός χώρος…επαγγελματίες
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Katerina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σωστή δουλειά με λεπτομέρεια και πολύ ωραίο αποτέλεσμα .