Όλες ήταν πολύ εξυπηρετικές. Έμεινα ευχαριστημένη. Το προτείνω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΑΓΓΕΛΙΚΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ικανοποιητικό service
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΤΕΛ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΛΕΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές και εξαιρετικές σε όσα έκαναν. Το κλίμα είναι ζεστό και οικείο και σε κάνουν να νιώθεις άνετα και όμορφα. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και σίγουρα θα ξαναπάω. Να το προτιμήσετε, θα κερδίσετε μια πολύ όμορφη εμπειρία!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τα κορίτσια φιλικά και με όρεξη για δουλειά!!Το αποτέλεσμα τέλειο,θα τα ξαναπούμε🩷