Πολύ οικογενειακό και ζεστό κλίμα. Θα ξανά πήγαινα σίγουρα. Έκανα μανικιούρ ημιμονιμο με σχεδιακια και έμεινα πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
Sonia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Σούπερ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό περιβάλλον και τα κορίτσια, σε κάνουν να νιώθεις σαν το σπίτι σου και απλά δε θέλεις να φύγεις το αποτέλεσμα στα νύχια μου είναι εξαιρετικό αλλά ακόμη και στη διάθεση μου φεύγοντας ευχαριστώ πολύ και ιδιαίτερα την κ. Μαρία !
💅🏽❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Γεωργια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη εξυπηρέτηση! Πολύ φιλικό προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Anastasia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος χώρος,και εξαιρετική δουλειά!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel