Από τα καλύτερα μαγαζιά στον Πειραιά!! εξυπηρέτηση χαμόγελα εξαιρετική δουλειά!!αξίζει!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Μανικιούρ
Αναστασία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
This is an amazing place! Professional to the maximum!
They did a great job with my manicure, gave me advise & were very attentive & polite!
I will definitely go again!
Elena
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΤΕΛ•Μανικιούρ
Εlena Kariofili•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και άψογη, όλο το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό και ο χώρος πολύ προσεγμένος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Πεντικιούρ
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο αποτέλεσμα! Ευχαριστώ πολύ την Ερατω για τις υπηρεσίες της και τις συμβουλές της και το κατάστημα για την ωραία ατμόσφαιρα και την ευγένεια τους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΤΕΛ•Lash Lift
Ελενη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη.Δεν μου είχε φτιάξει καλά το σχήμα των νυχιών και το χρώμα μετά από 2-3 μέρες άρχισε να ξεθωριάζει.