Και τα κορίτσια είναι εξαιρετικά προσεκτικά στην δουλειά τους. τα πάντα είναι καθαρά και προσπαθούν να αφήσουν ευχαριστημένη την πελάτισσα!! Ο χώρος είναι πανέμορφος και ο Φιντελ αξιολάτρευτος σου κρατάει την καλύτερη παρέα!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ευχαριστημένη όλες τις φορές που έχω επισκεφτεί το κατάστημα και όλα τα κορίτσια είναι χαμογελαστά, ευγενικά και πολύ καλές τεχνητριες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Μαρία όπως και όλα τα κορίτσια στο μανικιουρ είναι καταπληκτικές!