Thank you very much for the brilliant work and for the lovely staff. I will definitely come back.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
Maya•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο μαγαζί, καθαρός χώρος και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά!!!
Μασάζ Deep Tissue
Chara•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είναι αρκετά καθαρός ο χωρος,θεωρώ ότι γίνεται κάτι λάθος με το κλείσιμο των ραντεβού.Η ιδιοκτήτρια θα έλεγα είναι αρκετά αγχώδεις και το μεταφερει πολύ και στους πελάτες αυτο.οι κοπέλες αρκετά ευγενικές και πρόθυμες,αλλά το αρνητικό τους είναι που δείχνουν την δυσαρέσκεια τους για τις παραπάνω ώρες εργασίας τους μιλώντας μπροστά σε πελάτη.Στο μανικιούρ αυτό που με ξάφνιασε είναι που δεν είχε buffer μπροστά της η τεχνητρια και πήρε το buffer της διπλανής κοπέλας που είχε ήδη χρησιμοποιήσει .
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριάννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καταπληκτικός χώρος και εξαιρετικοί επαγγελματίες 🙏🏼