H κυρία που έχει το μαγαζί ή συνονόματη είναι πολύ πολύ καλός άνθρωπος, οι κοπέλες επίσης και εξαιρετικές στην δουλειά τους, έχει πολύ ωραίο κλίμα και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από την όλη εμπειρία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΥΑ•Πεντικιούρ
Μαρια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο χώρος είναι πολύ καθαρός, το προσωπικό ευγενικό και το μανικιούρ ωραίο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
Γωγώ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή περιποίηση στα πόδια και καθαρός χωρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Πεντικιούρ
Γωγώ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΤΕΛ•Πεντικιούρ
Αναστασια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχος χώρος,καθαρός με θετικό κλίμα. Οι κοπέλες ευγενικές και πρόθυμες. Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους υπέροχο. Σίγουρα θα ξανά πάω και θα το προτείνω ανεπιφύλακτα!!