Έμεινα πλήρως ικανοποιημένη απ' το κατάστημα! Φιλικό περιβάλλον, και πολύ καθαρά. Η Διδώ που μου έκανε τη συντήρηση και το πεντικιούρ, εξαιρετική, προσεγμένη δουλειά και πολύ περιποιημένο αποτέλεσμα
Πήγα πρώτη φορά και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη.
Πολύ καθαρό μαγαζί .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΥΑ•Πεντικιούρ
ΣΤΕΛΛΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ωραίο και καθαρό περιβάλλον. Τα εργαλεία είναι πάντα αποστειρωμένα και ανοίγονται μπροστά στον πελάτη. Όλες οι κοπέλες είναι εξίσου καλές και το αποτέλεσμα πάντα ικανοποιητικό.