Πολύ ωραίο περιβάλλον, τα κορίτσια είναι πολύ εξυπηρετικά, η αισθητικός πολύ προσεκτική, μου έκανε ορισμένες προτάσεις τις οποίες αποδέχτηκα και χάρη σε αυτές το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από ότι το είχα φανταστεί αρχικά!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρήνη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος και πολυ φιλικός χώρος. Άψογη δουλεια και πολυ επαγγελματισμός!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κινατζιδου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νασια Ζ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
Πολύ καλή στη δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΕΧΝΗΤΡΙΑ 4 4•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στυλιανή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη Πάρα πολύ καλή στην δουλειά της.Ευγενέστατη