Εξαιρετικη εξυπηρετηση. Πολυ φιλικό και ομορφο περιβάλλον
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Θεοδωρα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχος χώρος εξαιρετικοί επαγγελματίες!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γκουμα Ν.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εμπειρία και συγκεκριμένα οι γυναίκες εκεί είναι τρομερά καλοσυνάτες και ευδιάθετες.. μπράβο !! Καλή δουλειά. Θα ξανά πήγαινα για μανικιούρ εκεί. Το μόνο πρόβλημα μου ήταν ότι από κοντά άλλαξε η τιμή για αυτό που είχα ζητήσει και κλείσει μεσω του treatwell και επειδή γενικά θέλω να ξέρω το ακριβής κόστος εξαρχής με ξε βόλεψε λιγάκι ( μιλάω για 12€ διαφορά) . Γενικώς όμως όλα καλά !!
Μανικιούρ
Androniki•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχος χώρος , πολύ καλή εξυπηρέτηση! Η Βίλμα εξαιρετική επαγγελματίας!