Έμεινα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα. Θα ξαναπάω.
Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
ΜΑΡΊΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλό το ίσιωμα που μου έκανε η Σοφία με λεπτομέρεια και προσοχή!Έκανε αυτό που της ζήτησα!
Πιάσιμο Μαλλιών
Δέσποινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, όλα μια χαρά!
Πεντικιούρ
Αγγελική •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα μία χαρά.χαρούμενη με το αποτέλεσμα του κουρέματος -χτενισματος
Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες
Αγγελική •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μη επικοινωνία με τον πελατη για τις τιμες με αποτελεσμα να φτανεις στο ταμειο και να σου λενε μια διπλασια τομη απο την αρχικη που ειχατε πει....το ημιμονιμο στα χερια εχει ηδη αρχισει να φευγει στις 4 μερες. Αυτα...