Εκανα ημιμονιμο χερια και απλο πεντικιουρ. Η εξυπηρετηση γρηγορη, φιλικη κ αποτελεσματική. Τα προιοντα αναγνωρισμενα. Το προτεινω.
Η Σοφια μου πρότεινε κ το χρωμα για μανικιουρ που με ευχαριστησε, ενω μου εδωσε κ χρησιμες περιποιησης.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
angela•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίος χώρος! Ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…
Marilia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχαριστημένη με το κούρεμα
Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες