Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,8
532 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Η κομμωτρια Εφη, ειναι εξαιρετικη επαγγελματιας, καθε φορα που επισκεπτομαι το χωρο αυτο, φευγω πολυ ευχαριστημενη.
Οπως πάντα καταπληκτικές υπηρεσίες !!!! Η Claudia μου έκανε ένα πολύ ωραίο γαλλικό μανικιούρ (ακρυλικό) ! Η Εφη μου έκοψε τα μαλλια πολύ ωραία και επιτέλους είναι υγιή κ όμορφα !!!! Καταπληκτικές !!!!
Όλα τέλεια όπως πάντα! Πολύ καλή δουλειά και στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ.
Όλα άψογα
Όλα τέλεια.Το χτένισμα η θεραπεία για τα μαλλιά μου .τι ωραία ❣️❣️❣️
6
1
6
7
8
82
8