Η κομμωτρια Εφη, ειναι εξαιρετικη επαγγελματιας, καθε φορα που επισκεπτομαι το χωρο αυτο, φευγω πολυ ευχαριστημενη.
Εξυπηρετήθηκε από Efi •Κούρεμα Αντρικό
Εφη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα καταπληκτικές υπηρεσίες !!!! Η Claudia μου έκανε ένα πολύ ωραίο γαλλικό μανικιούρ (ακρυλικό) ! Η Εφη μου έκοψε τα μαλλια πολύ ωραία και επιτέλους είναι υγιή κ όμορφα !!!! Καταπληκτικές !!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Nancy•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντα! Πολύ καλή δουλειά και στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Άλκηστις•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Dafni S.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια.Το χτένισμα η θεραπεία για τα μαλλιά μου .τι ωραία ❣️❣️❣️