Φωτεινός και ευχάριστος χώρος, με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και υπηρεσιών. Το προσωπικό είναι ευγενέστατο και πρόθυμο για το καλύτερο αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα η Σοφία με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη, εξαιρετική τεχνίτρια.
Μανικιούρ
Γιοχάννα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα η Vilma εξαιρετική και επαγγελματίας στη δουλειά της!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina •πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη περιποίηση.
Μανικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Θεοδωρα Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη ωστόσο όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστινα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικός χώρος, ανακάλυψα τυχαία το beauty crown και δεν το αλλάζω με τίποτα πλέον! τα κορίτσια εξαιρετικά και φιλικά σε κάνουν να νιώθεις σαν το σπιτι σου!!! τα λέμε στο επόμενο ραντεβου