Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την περιποίηση αλλά και τη γενικότερη εξυπηρέτηση.Εθχα πάει πριν κάτι μήνες πρώτη φορά για μανικιουρ και από τότε πηγαίνω συχνά.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική Τ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενεστατα κορίτσια, εξυπηρετικότατα και πάνω από όλα άνθρωποι. Το συστηνο ανεπιφύλακτα.