Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Antonela•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
..
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΥΣΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κοπελα που με εξυπηρετησε ηταν ευγενικη αλλα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενη ουτε με το σχημα (στραβα) ουτε με το βαψιμο των νυχιων ( το μανο εκανε νερα και το βαψιμο εχει πασαλειψει καποια σημεια στο δερμα τα οποια της ζητησα στο τελος να καθαρισει αλλα δεν το εκανε.
Ioanna•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πρώτη φορά που επισκέπτομαι το χώρο, έμεινα πολύ ευχαριστημένη, πεντακάθαρα όλα, κι εξαιρετική δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο