Η εμπειρία ήταν τραυματική. Έφυγα με τα χέρια μου σφαγμένα κυριολεκτικά, λάθος λιμαρισμένα και γενικά μια εικόνα τραγική στο σύνολο. Μου ζήτησαν να πληρώσω και εκ των προτέρων....23€. Και τώρα τρέχω σε δερματολόγο να σώσω το χάλι. Ούτε απ'έξω μην περάσετε.....Οι άνθρωποι δεν είναι επαγγελματίες και σίγουρα δεν σέβονται τον πελάτη. Ακόμα περιμένω να με καλέσει ο υπεύθυνος..... ΓΕΛΟΙΟΙ!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χρυσα Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μέτρια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Elena •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στελλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Claudia είναι πάρα πολύ καλή στη δουλειά της μου έκανε πάρα πολύ ωραία φρύδια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Σχηματισμός Φρυδιών
Κατερινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα υπέροχα έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. θα το ξανά επισκεφτώ