Δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Elena •Πεντικιούρ
ΜΑΡΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη με το πεντικιούρ εξυπηρέτηση πολύ καλή και ευχαριστη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Πεντικιούρ
Popi•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πραγματικά όλα ήταν τέλεια. Ευχάριστο κλίμα. Ευγενέστατες όλες οι κοπέλες. Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα. Είχα κάποιές ερωτήσεις σχετικά με τη θεραπεία και η κοπέλα με βοήθησε πολύ. Σίγουρα θα ξαναπάω!!!
Εξυπηρετήθηκε από Efi •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερό team! Τέλεια δουλειά!🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel