Η πρώτη φορά στο χώρο ήταν πολύ ευχάριστη και πολύ καλή όσον αφορά το επαγγελματικό επίπεδο . Θα επισκεφθώ το χώρο ξανά και θα το συνιστούσα σε άλλους.!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια!!!!σίγουρα θα ξαναπαμε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Γιωτα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καλή δουλειά
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Galateia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ήταν όλα τέλεια. αν κ μπήκα εκτάκτως με εξυπηρέτησαν. Ευγενεστατοι κ φιλικοί.
Εξυπηρετήθηκε από Efi •Χτένισμα
Αλεξάνδρα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά εξυπηρέτηση, ευχάριστο προσωπικό και ωραίο καθαρό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο