Πήγα με ραντεβού μόνο για νύχια και τελικά έφυγα με νύχια, βαφή, κούρεμα και πεντικιούρ Κατάφεραν να με χωρέσουν στο πρόγραμμά τους χωρίς άγχος και με απίστευτη διάθεση εξυπηρέτησης.
Εξαιρετική ομάδα, πολύ ευγενικοί, επαγγελματίες και προσεκτικοί στη λεπτομέρεια. Φεύγεις πραγματικά κούκλα και με χαμόγελο! Το συστήνω 100%
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Antonia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση!!!
Αγαπώ Claudia!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Claudia •Μανικιούρ
ΜΑΡΙΛΕΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική!
Εξυπηρετήθηκε από Efi •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Mousoulidi•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κουρεμα γυναικειο
Εξυπηρετήθηκε από Efi •Γυναικείο Κούρεμα
Vivi•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο μανικιούρ κ σχήμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Elena •Μανικιούρ Ημιμόνιμο