Ευγενέστατο προσωπικό, χαμογελαστό και πρόσχαρο, χαλαρωτική ατμόσφαιρα, όμορφος χώρος! Η Σοφία με την οποία είχα εγώ άμεση επαφή ήταν εξαιρετικά ακριβής στη δουλειά της και με επαγγελματισμό! Τελειωσαμε στην ώρα μας! Μου άρεσε πολύ και θα ξαναπάω :)
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Lilly S.•πάνω από 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα! 💖
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη Κ.•πάνω από 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη εξυπήρετηση και προσεγμένη δουλεία!!! 💗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή Αρχοντάκη•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Καρανασου Χ.•πάνω από 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή Αρχοντάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Alexandra D.•πάνω από 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The best of the best!!Σε ευχαριστω αγαπη οπως παντα❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή Αρχοντάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο