Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και καθαρό. Όσο για την Σοφία δεν εχω λόγια! Αστέρι!
Αποτρίχωση Φρυδιών με ΚλωστήΔείξε όλες τις κριτικές…
Βικτωρία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ικανοποιημένη όπως πάντα!
Συντήρηση Νυχιών
Ifigenia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον, καθαρό, ήσυχο και δροσερό!
Πολλές επιλογές χρωμάτων.
Άνετος πάγκος για πεντικιούρ.
Καλό αποτέλεσμα στο μανικιούρ, εκτός από μικρές ατέλειες στο στρώσιμο του χρώματος και το σχήμα.
Πολύ ωραίο και καθαρό αποτέλεσμα στο πεντικιούρ.
(Θα ήθελα για ημιμ. μανικιουρ- ημιμ. πεντικιούρ να αφιερώνεται περισσότερος χρόνος... δηλαδή 2 ώρες αντί για 1,5 ώρα).