Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ ευγενική και γρήγορη η Βιβη.Άψογη στη δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βιβή•Πεντικιούρ
Christina•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμεινα ευχαριστημενη απο την περιποιηση που ειχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ•Μανικιούρ
Αρχοντία Προυσαλη•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκέπτομαι αρκετά χρόνια το beutique και μόνο καλά λόγια έχω να πω! Τα κορίτσια ευγενικά και πρόθυμα να εξυπηρετήσουν, καθαρός-ευχάριστος χώρος, ωραία μουσική, Το συστήνω !!!