Κάθε φορά που πάω φεύγω ευχαριστημένη!!!!μπράβο σε όλα τα κορίτσια!!!είστε υπέροχες σαν άνθρωποι κ σαν επαγγελματίες!!!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Δωροθέα-Ευαγγελια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια κάνουν εκπληκτική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Μελινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό μανικιούρ και ο χώρος πολύ καθαρός ! Τα κορίτσια είναι όλα πολύ ευγενικά και κάνουν εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νασια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα όπως πάντα!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Στο ραντεβού που πήγα η δουλειά που μου έκανα με gel ήταν απαράδεκτη. Τα νύχια ήταν σαν φτυάρια και ογκώδες. Γύρισα σπίτι και ξανά πήγα μετά από 15 λεπτά και έκανα παράπονα. Ευτυχώς η ιδιοκτήτρια είδε την χάλια δουλειά και την επόμενη μέρα μου ξανά έκλεισαν ραντεβού και πήγα και μου τα ξανά έφτιαξαν. Ευτυχώς το αποτέλεσμα ήταν όμορφο.