Ήταν πολύ ευχάριστο το κλίμα , και η τεχνητρια πολύ ευγενική.
Συντήρηση Νυχιών
Έλενα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αφροδίτη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τοπ
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντινα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εκτιμώ το συγκεκριμένο κεντρο περιποίησης λόγω της Μαρίας Κ. που είναι πάντα ευγενική και πρόθυμη. Ωστόσο την τελευταία φορά μια άλλη τεχνητρια ήταν αγενής και ειρωνική με αποτέλεσμα να έχω μια κακή εμπειρία.
Συντήρηση Νυχιών
ανώνυμα •12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευγενικά κορίτσια και συμπαθητικός χώρος αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη ,κυρίως από την περιποίηση πριν το βάψιμο.Έκανα πεντικιούρ και ημιμόνιμο στα χέρια .Το αποτέλεσμα είναι οκ ,τα νύχια φαίνονται περιποιημένα. Ωστόσο, στα πόδια δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου ράσπα και καθόλου ενυδάτικη (στη διπλανή μου πάντως έγιναν και τα δύο).Η αφαίρεση του προηγούμενου ημιμόνιμου στα χέρια δε, μου άφησε πολλή άσχημη εντύπωση,σε αρκετά νύχια με πόνεσε και βλέποντας τα στο τέλος ,μου έμοιαζαν κατεστραμμένα.