Το ημιμόνιμο δεν είχε καλό και ωραίο αποτέλεσμα και χρειάστηκε να αφαιρεθεί και να περαστεί ξανά από άλλη τεχνιτρια την Βασιλική...
Επίσης λυπάμαι αλλά πρέπει να αναφέρω ότι μου υποδείχθηκε μια θέση να καθίσω στην οποία δεν είχε καθαριστεί το περιβάλλον εργασίας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Konstantina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Όμορφο σχήμα και χρώμα . Πολύ ωραία συντήρηση!
Συντήρηση Νυχιών
Κωνσταντίνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια ❤️
Συντήρηση Νυχιών
Ζωή•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό το πεντικιούρ, το προσωπικό πολύ ευγενικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Vivian•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εδωσε προσοχή στην λεπτομέρεια. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα !